Az orvoslátogatóknak gyakran nehézséget jelent a standra csábítani az orvosokat és sokadjára elismételni ugyan azt az üzenetet, amit már több látogatás alkalmával elmondtak. A humor eszközével sokat lehet ezen segíteni, a látogatók is bátrabban kezdtek bele a mondanivalójukba és az orvosok is pozitívan fogadták az információkat. Jó hangulatú, kötetlen beszélgetés alakult ki, a kívánt üzeneteket sikeresen át tudták adni az orvosoknak a standon.

Bővebben...
 

Egy új termék bevezetése soha nem egyszerű feladat, főként egy olyan telített piacra, mint a biszfoszfonátoké. Annak ellenére, hogy a termék valóban kiváló és korszakalkotó a maga kategóriájában, nehéz meggyőzni az orvosokat, hogy elfogadják és alkalmazzák az új terápiát.

Bővebben...
 

Az egyik legnagyobb elismerés, amikor az orvos annyira jónak tart egy terméket, hogy rokonainak, barátainak és saját magának is azt adná. Ezt a rendkívüli termékelőnyt egy perszonalizált brosúra formájában ismertettük az orvosokkal. Az egyedi brosúrák, mind a termék arculatát, mind pedig az új üzentet magukba foglalták. Az orvosok a fotózást követő napon, a standon megkapták az arcképükkel ellátott egyedi brosúrákat.

Bővebben...
 

A generikumokkal nehéz felvenni a harcot, jóval kedvezőbb az árfekvésük és ugyan azt a hatást ígérik, mint az originális készítmények. Egy generikus készítményt gyártó cég azt az eredményt publikálta, hogy mindösszesen 0,25 % az eltérés, ugyanakkor sokkal olcsóbb, mint az originális versenytárs.

Bővebben...
 

A ciklus üzenthez és annak kreatívjához kapcsolódó jeges témájú stand osztatlan sikert aratott az egyik legnagyobb hőségben megrendezett nyári balatoni konferencián.

Bővebben...
 

 

 

A termék bevezetése és megismertetése speciális emberi erőforrást igényelt.

Bővebben...
 

Szintén a bevezető promóció részeként kereskedelmi csatornák reggeli műsoraiban, kardiológus professzorok és dietetikus tanácsadók bevonásával interjúsorozatot indítottunk.

Bővebben...
 

A Balaton északi és déli partján hat hétvégén át tartott a Baba promóció. A promócióban részt vevő strandokon hostess pultokat állítottunk fel, ahol megtekinthető volt a teljes új Baba termékcsalád és a nyeremények (strandpapucs, törölköző, gumilabda).

Bővebben...