|
Az orvoslátogatóknak gyakran nehézséget jelent a standra csábítani az orvosokat és sokadjára elismételni ugyan azt az üzenetet, amit már több látogatás alkalmával elmondtak. A humor eszközével sokat lehet ezen segíteni, a látogatók is bátrabban kezdtek bele a mondanivalójukba és az orvosok is pozitívan fogadták az információkat. Jó hangulatú, kötetlen beszélgetés alakult ki, a kívánt üzeneteket sikeresen át tudták adni az orvosoknak a standon.
|
Read more...
|
Egy új termék bevezetése soha nem egyszerű feladat, főként egy olyan telített piacra, mint a biszfoszfonátoké. Annak ellenére, hogy a termék valóban kiváló és korszakalkotó a maga kategóriájában, nehéz meggyőzni az orvosokat, hogy elfogadják és alkalmazzák az új terápiát.
|
Read more...
|
Az egyik legnagyobb elismerés, amikor az orvos annyira jónak tart egy terméket, hogy rokonainak, barátainak és saját magának is azt adná. Ezt a rendkívüli termékelőnyt egy perszonalizált brosúra formájában ismertettük az orvosokkal. Az egyedi brosúrák, mind a termék arculatát, mind pedig az új üzentet magukba foglalták. Az orvosok a fotózást követő napon, a standon megkapták az arcképükkel ellátott egyedi brosúrákat.
|
Read more...
|
A generikumokkal nehéz felvenni a harcot, jóval kedvezőbb az árfekvésük és ugyan azt a hatást ígérik, mint az originális készítmények. Egy generikus készítményt gyártó cég azt az eredményt publikálta, hogy mindösszesen 0,25 % az eltérés, ugyanakkor sokkal olcsóbb, mint az originális versenytárs.
|
Read more...
|
A ciklus üzenthez és annak kreatívjához kapcsolódó jeges témájú stand osztatlan sikert aratott az egyik legnagyobb hőségben megrendezett nyári balatoni konferencián.
|
Read more...
|
A termék bevezetése és megismertetése speciális emberi erőforrást igényelt. |
Read more...
|
Szintén a bevezető promóció részeként kereskedelmi csatornák reggeli műsoraiban, kardiológus professzorok és dietetikus tanácsadók bevonásával interjúsorozatot indítottunk. |
Read more...
|
A Balaton északi és déli partján hat hétvégén át tartott a Baba promóció. A promócióban részt vevő strandokon hostess pultokat állítottunk fel, ahol megtekinthető volt a teljes új Baba termékcsalád és a nyeremények (strandpapucs, törölköző, gumilabda).
|
Read more...
|
|
|
|
|